Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Hej! :)

Av Moa - 1 mars 2013 21:47

HeJ, Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har glömt som jag har sagt tidigare.
Det är jobbigt att blogga ibland. Men nu ska jag verkligen komma igång att blogga! På riktigt.

Idag så städade jag rummet förts, sen efter det så åkte jag till Slalom Backen. När jag kom hem så gjorde vi Taco å efter det så gick jag till gårn:) Och nu är jag hemma! Men nu måste jag gå.

Vänta en sak till.....

Kolla jätte gärna på min blogg varje dag om det kommer nya inlägg. Så om jag inte har kommit nått inlägg på ett tag så kan det komma ett nån dag, så va jätte gärna inne och kolla ofta! :)
Men nu måste jag gå, så vi ses troligtvis inte mer idag. Men kan skriva mer saker imorgon! :)<3
Hejdåå :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 2 mars 2013 14:07

Heejj, Idag har jag vart i Slalom Backen i några timmar med min bror och min Faster :) Det va roligt, och nu så hade vi tänkt att åka till Töcksfors, Ska köpa nått för mina pengar nu tror jag. Om jag hittar nått fint/bra! :) Men jag kan skriva mer se...

Av Moa - 30 januari 2013 16:41

Hallooojj, Idag har jag vart på skolan, va och kollade på Pingis KM också.. Der va kul! :))Men snart ska jag iaf till Gårn med Emma!:) Det ska också bli kul tror jag, men du måste jag gå om jag ska hinna i tid. hejdå! :D         // Mojjjs! :D<3 ...

Av Moa - 25 januari 2013 16:03


   Hallojj! Förlåt för att jag inte har bloggat på en ganska lång tid,  Jag har glömt bort bloggen lite, Jag har massa läxor och Prov då och då, så jag glömer bort bloggen.Men jag lovar att jag ska försöka va Social med Inlägg på bloggen igen! :)Idag...

Av Moa - 18 januari 2013 21:17

Hejhej, förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men har glömt bort och har inte haft tid har mycket läxor och massa andra saker. Men ska försöka att blogga lite oftare!:) Men idag har jag vart på gårn med Fanny, Emilie & Några till!...

Av Moa - 10 januari 2013 15:37

Hejhej!:) förlåt för att jag inte gjorde ett inlägg igår, jag glömde! Har nyss kommit från skolan, Skoldagen idag har vart bra fast det va Torsdag, den värsta dagen på veckan..:P Hade en håltimme idag, så jag gick upp till årjäng å åt mat där i...

Presentation


Hej jag är en Tjej på 13 år som gillar Killar, Kompisar & självklart att Blogga! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards